Brandul turistic al Tarii Hategului, finalist la o prestigioasa competitie europeana
Postat de administrator
Data adaugarii: 14.02.2024 16:02
Judet: HUNEDOARA
Localitate: Hateg
Vizualizari: 760
Ultima modificare: 14.02.2024 16:50 De catre: administrator
Ne bucurăm să anunțăm că brandurile turistice ”Țara Hațegului – Istorii Vii” și ”Hațeg – ”Capitala Dinozaurilor”, dezvoltate de Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și GMP CommUnity, sunt finaliste în competiția Transform Awards 2024, una dintre cele mai importante competiții de branding din Europa, la categoria “Cel mai bun brand de loc sau de țară”.
Cele doua branduri și strategia de branding a regiunii Țara Hațegului au fost create în 2023, în urma unui proces participativ derulat de Asociația de Turism Retezat, împreună cu Primăria Orașului Hațeg, administrații de arii protejate, situri UNESCO (Parcul Național Retezat, Parcul Natural Grădiștea Muncelului – Cioclovina și Geoparcul Internațional UNESCO Țara Hațegului) și reprezentanți ai comunităților locale.
Procesul de place branding a durat opt luni și a venit ca un răspuns la nevoia de a reuni sub o umbrela unică de comunicare, bogăția și diversitatea obiectivelor turistice din Țara Hațegului, pentru a dezvolta sustenabil turismul în regiune, dar și de a crește sentimentul de apartenență al localnicilor la zonă.
Anca Rusu, Asociația de Turism Retezat - Manager Destinația Ecoturistică Țara Hațegului – Retezat: ”După numeroase studii, monitorizări ale fluxului de turiști, strategii de dezvoltare și promovare, ne-am dorit și am și realizat o strategie de branding local, fiind una dintre puținele zone din țară care se pot mândri cu un asemenea document. Procesul de scriere a strategiei a fost unul participativ, alături de oameni-cheie din comunitatea locală, iar la final putem afirma că, în spatele unui logo și un slogan, avem un set de acțiuni clare, care să poată susține, în maximum 10 ani, promisiunea vizuală a brandului.”
Comentarii
Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni