Ziua Turismului Online in Romania
Postat de romaniaturistica
Judet: -
Localitate: -
Data inceput: 11.04.2013
Vizualizari: 2543
Data adaugarii: -
11 aprilie 2013
Howard Johnson Hotel Bucuresti.
eTravel Conference
Howard Johnson Hotel Bucuresti.
eTravel Conference
In cadrul conferintei, specialisti in domeniu vor prezenta noi idei si instrumente de masurare a eficientei campaniilor online, tactici pentru construirea unei strategii de marketing digital si analize avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.
Program Conferinta
08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI
09.00 - 11.00 – SESIUNEA I. Tendinte si oportunitati
Cum achizitioneaza romanii servicii turistice - un studiu exclusiv online- Daedalus Millward Brown
Trenduri actuale pe piata serviciilor turistice online
Importanta opiniilor de pe internet in procesul de achizitie
Cum sa construiesti un site pe care clientii sa-l aprecieze cu adevarat
Tendinte in platile online
Vorbitori:
* Philipp Brinkmann
Co-founder & CEO, Travelplanet24
* Javier Garcia del Valle
Executive Vice President, Chief Executive Officer, Happy Tour
* Lucian Boronea
General Manager, Accent Travel & Events
* Alin Nicolae Burcea
Presedinte, Paralela 45
* Dragos Anastasiu
Presedinte, Eurolines
* Aurel Pavel
Presedinte
J"Info Tours
* Razvan Antoni
General Manager, Amadeus
* Daniel Enescu
Partner, Daedalus Millward Brown
* Remus Visan
Managing Director Paravion Tour
* Razvan Pascu
Consultant in comunicare,
Travel Communication
11.00 -11.30 - PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.00 - SESIUNEA 2 Cum sa vinzi eficient pe internet
Cele mai bune practici si studii de caz
Campanii promotionale
Tactici pentru succesul conversiilor
Vorbitori:
* Philipp Brinkmann
Co-founder & CEO, Travelplanet24
*Kasper Hove
International Online Marketing Manager, Momondo A/S
* Philip Taylor
Head of Digital, VisitBritain
* Marcin Pilarski
Managing Director for Eastern Europe
Travelport GDS
* Calin Fusu
CEO, Zumzi
13.00 – 14.00 – PAUZA DE PRANZ
14.00 - 17.30 - Seminar II ( urmatoarele 3 sectiuni se vor desfasura in paralel)
DIRECT RESPONSE MARKETING MASTERCLASS
Tactici pentru campanii multi-channel eficiente
Direct response marketing este o tactica ce ofera un raspuns imediat pentru a determina potentialii clienti sa intreprinda o actiune, sa ceara mai multe informatii, sa acceseze pagina web a furnizorului, sa achizitioneze mai multe servicii etc.
Vorbitori:
* Ionut Munteanu
PPC Specialist si Trainer, Webdigital
* Bogdana Butnar
Business Development, Google Romania
* Andrei Georgescu
Managing Partner, White Image
* Cristian Ignat
PPC Marketing Manager, 2Parale
* Marius Lazarescu
General Manager, Today"s
* Marius Negre
Market Manager Romania, Tripsta
14.00 – 15.30 PARTEA 1. Strategii de Search Marketing
Invatati cum sa derulati cu succes o campanie Google. Descoperiti instrumentele necesare pentru gestionarea, urmarirea si raportarea activitatilor si a rezultatelor. Obtineti sfaturi pentru imbunatatirea traficului vanzarilor online.
Strategii de E-mail Marketing
Trimiterea unui email este imediata, eficienta in privinta costurilor, si poate fi oricand personalizata. Pentru un agent de turism, reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a dezvolta o relatie de lunga durata cu clientii si pietele de interes.
Tactici pentru optimizarea campaniilor de search marketing
Furnizorii de servicii turistice online trebuie sa acorde o atentie sporita cuvintelor cheie folosite, combinatiilor de cuvinte, anunturilor, optimizarii paginilor de destinatie etc. Folosirea unor cuvinte nepotrivite reprezinta atragerea unui public gresit. Obtinerea click-urilor pe reclamele platite poate fi o mare provocare. Veti afla astfel modurile corecte de obtinere a click-urilor potrivite.
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Conversia vizitatorilor in cumparatori
Atragerea vizitatorilor pe site-ul web este doar un prim pas din scopul unei campanii. Cel mai important pas pentru furnizorii de serivcii turistice il reprezinta transformarea vizitatorilor in consumatori prin actiunile pe care acestia le efectueaza: se inregistreaza, comanda, cumpara.Descoperiti modurile in care va puteti transforma vizitatorii in cumparatori.
Conversiile Sociale in industria turismului
Strangerea fanilior si dezvoltarea aplicatiilor au fost, pana acum, cele mai practicate strategii din social media. Urmatorul pas se indreapta catre: Conversiile Sociale. Cum se vor transforma „like-urile” in clienti si „tweet-urile” in bani? Aceasta prezentare va arata strategiile, secretele si povestile de succes pentru Conversile Sociale. Participantii vor avea ocazia sa invete cum pot castiga mai mult din social media si cum pot transforma acest mediu intr-un business profitabil.
SOCIAL MEDIA & MOBILE MASTERCLASS
Strategii avansate de promovare si comunicare
Aflati cum puteti sa ajungeti la clientii potentiali, cum sa ii reactivati pe cei deja existenti. Aceasta sectiune va prezenta studii de caz despre cat de eficienta este promovarea in social media pentru industria turismului si explica numeroase strategii in continua crestere pentru promovare, incluzand Blogging, YouTube si alte noi platforme sociale.
14.00 – 15.30 PARTEA 1
Sesiunea de mobile marketing
Cum puteti valorifica continua crestere a influentei pe care o exercita serviciile mobile asupra consumatorilor romani? Aceasta sesiune va oferi un set de tactici eficiente de tintire a audientei dorite la cele mai mici costuri.
Ce alegem: Mobisite sau Aplicatie Mobile?
Tot mai multi consumatori romani acceseaza Internetul pe telefonul mobil. In acelasi timp, adoptia aplicatiilor mobile creste rapid in Romania. Tentatia este mare pentru oamenii de marketing. Ce sa aleaga: aplicatia sau mobisite-ul? Aceasta prezentare va va scuti de batai de cap si de cheltuieli inutile.
Cum, unde si in ce fel poti atrage interesul consumatorului in 2013
Evolutia tehnologica isi pune amprenta asupra obiceiurilor de viata si consum. Care sunt elementele de success ale unei campanii in ziua de azi si cum ar trebui sa interactionezi cu posibilii clienti.
De ce este importanta publicitatea pe mobil?
Cum se face publicitatea pe mobile si de ce este necesar pentru branduri sa patrunda si pe acest mediu. Afla cum se diferentiaza piata locala de cea internationala si ce formate speciale si tehnologii se pot implementa.
Vorbitori:
* Bogdan Apostol
General Manager, Voxline
* Aurora Enghis
Specialist Digital Media Mojo Advertising
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Sesiunea de Social Media
- SUCCESUL IN SOCIAL MEDIA
Un continut nepotrivit in social media inseamna consumarea unor resurse importante. Aflati ceea ce functioneaza cu adevarat, gasiti noi idei pentru a trece la un nou nivel in comunicarea in social media.
Care este continutul de care aveti nevoie pentru a atinge un numar mare de clienti?
Cum puteti obtine rezultate in social media utilizand resurse putine?
Cum captati atentia clientiilor prin intermediul social media.
Studii de caz cu cele mai frecvente greseli intalnite in social media.
- SUCCESUL PE FACEBOOK
Cu mai mult de 5,5 milioane de utilizatori pe Facebook, Romania se poate lauda cu o adoptie mare a retelei in randul internautilor. Si desi Facebook este mai atractiv acum ca oricand, are si o serie de provocari cruciale de business pentru companii si brand-uri. Mai ales pentru cele care se bazeaza pe visual marketing, asa cum e cazul industriei de turism.
Aflati care sunt elementele definitorii ale unei pagini de companie pe Facebook. Ce functioneaza si ce dauneaza eforturilor de promovare?
Aflati cum sa pregatiti un concurs pe Facebook pentru a creste activitatea pe pagina de brand
Aflati cum sa utilizati conexiunile Facebook, social graph si alte instrumente pentru a stimula relevanta, atragerea noilor clienti.
- SUCCESUL IN BLOGGING
Blogosfera din Romania este una din cele mai abvansate din lume, iar blogurile de turism sunt foarte importante pentru cei care decid ce destinatii sa viziteze si ce servicii sa acceseze. Blogurile ofera astazi o mare oportunitate pentru a capta atentia publicului tinta si pentru a castiga noi clienti.
Cum identificam cele mai potrivite bloguri pentru campaniile de comunicare?
Cum pot furnizorii de servicii turistice sa stabileasca o buna relatie cu blogurile specializate?
Care sunt tacticile folosite cu succes in influentarea audientei?
Vorbitori:
* Razvan Pascu
Consultant in comunicare, Travel Communication
* Stefanos Karagos
Founder Xplain
* Alexandru Negrea
Head of Facebook Department Spada
* Ionut Oprea
Managing Partner, Facebrands
- HOTEL DISTRIBUTION
Distributia online a hotelurilor
In prezent, industria hoteliera utilizeaza cu precadere mijloacele de promovare online.
Promovarea traditionala, prin intermediul revistelor si a flyerelor a fost demult inlocuita cu promovarea pe Internet. Strategiile de marketing online pentru industria hoteliera trebuie bine intelese, deoarece marea majoritate a consumatorilor folosesc Internetul pentru a face rezervari sau pentru a cauta informatii despre domeniul hotelier.
Vorbitori:
* Bogdan Stanciu
Owner, General Manager, Bit Soft
* Corina Boronea
General Manager, YieldPlanet Romania
* Iulian Beiu
Contracts Manager Romania & Moldova Republic, Hotelbeds
* Melania Kantor
Director Revenue Strategy Radisson Blu
* Stefan Balaur
Director Operational, Continental Hotels
14.00 – 15.30 PARTEA 1. Distribution & Innovation Track
Aflati cum sa va consolidati serviciile si sa obtineti profit
In ce ar trebui sa investiti in 2013 pentru a obtine un ROI substantial.
Care sunt noile tehnologii care aduc un plus de valoare clientilor?
Cum sa imbunatatiti serviciile hoteliere traditionale pentru a adauga un plus de valoare experientei clientilor in mediul digital?
Modul optim de functionare a strategiilor de marketing pe Google si Facebook.
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Distribution & Innovation Track
Modul in care gestionati mijloacele online este esential pentru succesul unei afaceri in industria hoteliera.
Cum identificati cele mai eficiente canale de comunicare pentru vanzarea serviciilor?
Aflati cum puteti evita aspectele negative ale unui mijloc de comunicare online.
Dezvoltati un sistem care va permite sa vindeti serviciile prin intermediul mai multor mijloace de comunicare online.
18.00 - 19.00 Inregistrarea participantilor
19.00 - 21.00 GALA. Premiile sectorului de servicii online in tursim
Pentru prima data in Romania, serviciile online de turism vor fi apreciate intr-o gala de premiere, ce se va desfasura la finalul evenimentului.
Categorii:
1. Web Reservation System
2. Publishing
3. Travel Agency Website
4. Newsletter Design
5. Facebook Applications
6. Facebook Fan Pages
7. Blogger Relations
8. Mobile Solutions (Applications)
9. Others.
Mai multe despre eveniment si agenda programului pe www.etravelconference.ro
Program Conferinta
08.00 - 09.00 – INREGISTRARE PARTICIPANTI
09.00 - 11.00 – SESIUNEA I. Tendinte si oportunitati
Cum achizitioneaza romanii servicii turistice - un studiu exclusiv online- Daedalus Millward Brown
Trenduri actuale pe piata serviciilor turistice online
Importanta opiniilor de pe internet in procesul de achizitie
Cum sa construiesti un site pe care clientii sa-l aprecieze cu adevarat
Tendinte in platile online
Vorbitori:
* Philipp Brinkmann
Co-founder & CEO, Travelplanet24
* Javier Garcia del Valle
Executive Vice President, Chief Executive Officer, Happy Tour
* Lucian Boronea
General Manager, Accent Travel & Events
* Alin Nicolae Burcea
Presedinte, Paralela 45
* Dragos Anastasiu
Presedinte, Eurolines
* Aurel Pavel
Presedinte
J"Info Tours
* Razvan Antoni
General Manager, Amadeus
* Daniel Enescu
Partner, Daedalus Millward Brown
* Remus Visan
Managing Director Paravion Tour
* Razvan Pascu
Consultant in comunicare,
Travel Communication
11.00 -11.30 - PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.00 - SESIUNEA 2 Cum sa vinzi eficient pe internet
Cele mai bune practici si studii de caz
Campanii promotionale
Tactici pentru succesul conversiilor
Vorbitori:
* Philipp Brinkmann
Co-founder & CEO, Travelplanet24
*Kasper Hove
International Online Marketing Manager, Momondo A/S
* Philip Taylor
Head of Digital, VisitBritain
* Marcin Pilarski
Managing Director for Eastern Europe
Travelport GDS
* Calin Fusu
CEO, Zumzi
13.00 – 14.00 – PAUZA DE PRANZ
14.00 - 17.30 - Seminar II ( urmatoarele 3 sectiuni se vor desfasura in paralel)
DIRECT RESPONSE MARKETING MASTERCLASS
Tactici pentru campanii multi-channel eficiente
Direct response marketing este o tactica ce ofera un raspuns imediat pentru a determina potentialii clienti sa intreprinda o actiune, sa ceara mai multe informatii, sa acceseze pagina web a furnizorului, sa achizitioneze mai multe servicii etc.
Vorbitori:
* Ionut Munteanu
PPC Specialist si Trainer, Webdigital
* Bogdana Butnar
Business Development, Google Romania
* Andrei Georgescu
Managing Partner, White Image
* Cristian Ignat
PPC Marketing Manager, 2Parale
* Marius Lazarescu
General Manager, Today"s
* Marius Negre
Market Manager Romania, Tripsta
14.00 – 15.30 PARTEA 1. Strategii de Search Marketing
Invatati cum sa derulati cu succes o campanie Google. Descoperiti instrumentele necesare pentru gestionarea, urmarirea si raportarea activitatilor si a rezultatelor. Obtineti sfaturi pentru imbunatatirea traficului vanzarilor online.
Strategii de E-mail Marketing
Trimiterea unui email este imediata, eficienta in privinta costurilor, si poate fi oricand personalizata. Pentru un agent de turism, reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a dezvolta o relatie de lunga durata cu clientii si pietele de interes.
Tactici pentru optimizarea campaniilor de search marketing
Furnizorii de servicii turistice online trebuie sa acorde o atentie sporita cuvintelor cheie folosite, combinatiilor de cuvinte, anunturilor, optimizarii paginilor de destinatie etc. Folosirea unor cuvinte nepotrivite reprezinta atragerea unui public gresit. Obtinerea click-urilor pe reclamele platite poate fi o mare provocare. Veti afla astfel modurile corecte de obtinere a click-urilor potrivite.
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Conversia vizitatorilor in cumparatori
Atragerea vizitatorilor pe site-ul web este doar un prim pas din scopul unei campanii. Cel mai important pas pentru furnizorii de serivcii turistice il reprezinta transformarea vizitatorilor in consumatori prin actiunile pe care acestia le efectueaza: se inregistreaza, comanda, cumpara.Descoperiti modurile in care va puteti transforma vizitatorii in cumparatori.
Conversiile Sociale in industria turismului
Strangerea fanilior si dezvoltarea aplicatiilor au fost, pana acum, cele mai practicate strategii din social media. Urmatorul pas se indreapta catre: Conversiile Sociale. Cum se vor transforma „like-urile” in clienti si „tweet-urile” in bani? Aceasta prezentare va arata strategiile, secretele si povestile de succes pentru Conversile Sociale. Participantii vor avea ocazia sa invete cum pot castiga mai mult din social media si cum pot transforma acest mediu intr-un business profitabil.
SOCIAL MEDIA & MOBILE MASTERCLASS
Strategii avansate de promovare si comunicare
Aflati cum puteti sa ajungeti la clientii potentiali, cum sa ii reactivati pe cei deja existenti. Aceasta sectiune va prezenta studii de caz despre cat de eficienta este promovarea in social media pentru industria turismului si explica numeroase strategii in continua crestere pentru promovare, incluzand Blogging, YouTube si alte noi platforme sociale.
14.00 – 15.30 PARTEA 1
Sesiunea de mobile marketing
Cum puteti valorifica continua crestere a influentei pe care o exercita serviciile mobile asupra consumatorilor romani? Aceasta sesiune va oferi un set de tactici eficiente de tintire a audientei dorite la cele mai mici costuri.
Ce alegem: Mobisite sau Aplicatie Mobile?
Tot mai multi consumatori romani acceseaza Internetul pe telefonul mobil. In acelasi timp, adoptia aplicatiilor mobile creste rapid in Romania. Tentatia este mare pentru oamenii de marketing. Ce sa aleaga: aplicatia sau mobisite-ul? Aceasta prezentare va va scuti de batai de cap si de cheltuieli inutile.
Cum, unde si in ce fel poti atrage interesul consumatorului in 2013
Evolutia tehnologica isi pune amprenta asupra obiceiurilor de viata si consum. Care sunt elementele de success ale unei campanii in ziua de azi si cum ar trebui sa interactionezi cu posibilii clienti.
De ce este importanta publicitatea pe mobil?
Cum se face publicitatea pe mobile si de ce este necesar pentru branduri sa patrunda si pe acest mediu. Afla cum se diferentiaza piata locala de cea internationala si ce formate speciale si tehnologii se pot implementa.
Vorbitori:
* Bogdan Apostol
General Manager, Voxline
* Aurora Enghis
Specialist Digital Media Mojo Advertising
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Sesiunea de Social Media
- SUCCESUL IN SOCIAL MEDIA
Un continut nepotrivit in social media inseamna consumarea unor resurse importante. Aflati ceea ce functioneaza cu adevarat, gasiti noi idei pentru a trece la un nou nivel in comunicarea in social media.
Care este continutul de care aveti nevoie pentru a atinge un numar mare de clienti?
Cum puteti obtine rezultate in social media utilizand resurse putine?
Cum captati atentia clientiilor prin intermediul social media.
Studii de caz cu cele mai frecvente greseli intalnite in social media.
- SUCCESUL PE FACEBOOK
Cu mai mult de 5,5 milioane de utilizatori pe Facebook, Romania se poate lauda cu o adoptie mare a retelei in randul internautilor. Si desi Facebook este mai atractiv acum ca oricand, are si o serie de provocari cruciale de business pentru companii si brand-uri. Mai ales pentru cele care se bazeaza pe visual marketing, asa cum e cazul industriei de turism.
Aflati care sunt elementele definitorii ale unei pagini de companie pe Facebook. Ce functioneaza si ce dauneaza eforturilor de promovare?
Aflati cum sa pregatiti un concurs pe Facebook pentru a creste activitatea pe pagina de brand
Aflati cum sa utilizati conexiunile Facebook, social graph si alte instrumente pentru a stimula relevanta, atragerea noilor clienti.
- SUCCESUL IN BLOGGING
Blogosfera din Romania este una din cele mai abvansate din lume, iar blogurile de turism sunt foarte importante pentru cei care decid ce destinatii sa viziteze si ce servicii sa acceseze. Blogurile ofera astazi o mare oportunitate pentru a capta atentia publicului tinta si pentru a castiga noi clienti.
Cum identificam cele mai potrivite bloguri pentru campaniile de comunicare?
Cum pot furnizorii de servicii turistice sa stabileasca o buna relatie cu blogurile specializate?
Care sunt tacticile folosite cu succes in influentarea audientei?
Vorbitori:
* Razvan Pascu
Consultant in comunicare, Travel Communication
* Stefanos Karagos
Founder Xplain
* Alexandru Negrea
Head of Facebook Department Spada
* Ionut Oprea
Managing Partner, Facebrands
- HOTEL DISTRIBUTION
Distributia online a hotelurilor
In prezent, industria hoteliera utilizeaza cu precadere mijloacele de promovare online.
Promovarea traditionala, prin intermediul revistelor si a flyerelor a fost demult inlocuita cu promovarea pe Internet. Strategiile de marketing online pentru industria hoteliera trebuie bine intelese, deoarece marea majoritate a consumatorilor folosesc Internetul pentru a face rezervari sau pentru a cauta informatii despre domeniul hotelier.
Vorbitori:
* Bogdan Stanciu
Owner, General Manager, Bit Soft
* Corina Boronea
General Manager, YieldPlanet Romania
* Iulian Beiu
Contracts Manager Romania & Moldova Republic, Hotelbeds
* Melania Kantor
Director Revenue Strategy Radisson Blu
* Stefan Balaur
Director Operational, Continental Hotels
14.00 – 15.30 PARTEA 1. Distribution & Innovation Track
Aflati cum sa va consolidati serviciile si sa obtineti profit
In ce ar trebui sa investiti in 2013 pentru a obtine un ROI substantial.
Care sunt noile tehnologii care aduc un plus de valoare clientilor?
Cum sa imbunatatiti serviciile hoteliere traditionale pentru a adauga un plus de valoare experientei clientilor in mediul digital?
Modul optim de functionare a strategiilor de marketing pe Google si Facebook.
16.00 - 17.30 PARTEA 2. Distribution & Innovation Track
Modul in care gestionati mijloacele online este esential pentru succesul unei afaceri in industria hoteliera.
Cum identificati cele mai eficiente canale de comunicare pentru vanzarea serviciilor?
Aflati cum puteti evita aspectele negative ale unui mijloc de comunicare online.
Dezvoltati un sistem care va permite sa vindeti serviciile prin intermediul mai multor mijloace de comunicare online.
18.00 - 19.00 Inregistrarea participantilor
19.00 - 21.00 GALA. Premiile sectorului de servicii online in tursim
Pentru prima data in Romania, serviciile online de turism vor fi apreciate intr-o gala de premiere, ce se va desfasura la finalul evenimentului.
Categorii:
1. Web Reservation System
2. Publishing
3. Travel Agency Website
4. Newsletter Design
5. Facebook Applications
6. Facebook Fan Pages
7. Blogger Relations
8. Mobile Solutions (Applications)
9. Others.
Mai multe despre eveniment si agenda programului pe www.etravelconference.ro
Publicat, 03.04.2013, ora 18:00
Comentarii
Banner 728 X 90 px – 1 000 Ron/lună, ptr. contract de minim 3 luni